محل تبلیغات شما

اگر شما هم برای حصول به موفقیت بیشتر در کسب و کارتان، تبلیغات می کنید اما نتیجه نمی گیرید، از خود بپرسید :

- آیا مشتریان هدفم را درست انتخاب کرده ام! 

-  آیا روحیات، سلایق و انتظارات مشتریانم را به خوبی می شناسم؟! 

- آیا می دانم قرار است چه پیامی به مشتریانم انتقال دهم؟!

- آیا محتوای مناسب برای انتقال پیام تهیه کرده ام؟!

- آیا می دانم مشتریان هدفی که قرار است تحت تاثیر آن تبلیغ قرار گیرند ، کجا هستند؟!

-  آیا ابزار مناسبی برای انتشار محتوا و انتقال پیام انتخاب کرده ام؟!

- آیا بهترین زمان برای انجام آن کمپین را می دانم؟! 

.

 

اگر شما پاسخ های قانع کننده ای برای این پرسش ها نداشته باشید ، شک نکنید احتمال موفقیت کمپین های تبلیغاتی شما بسیار پایین خواهد بود!

حال می خواهد تبلیغات محیطی باشد یا کمپین های فضای مجازی، ابزارهای کلاسیک استفاده کنید یا ابزارهای مدرن؛

این پرسش ها را جدی بگیرید!! 

دلیل اصلی شکست کمپین های تبلیغاتی

ما انسانیم و در مقابل یکدیگر مسئولیم!

رقبایتان را به درستی تحلیل کنید !

  ,های ,کرده ,انتقال ,کمپین ,دانم ,  آیا ,آیا می ,های تبلیغاتی ,می دانم ,قرار است

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها