محل تبلیغات شما

خیلی وقت ها خودمان کاری می کنیم که بازار از ما روی برگرداند.

چرا که مشتری را نشناخته ایم و برای خودمان شروع به تولید محتوا می کنیم و کمپین های تبلیغاتی طراحی می کنیم.

برای انتقال پیام مان به مشتری ابزاری برمی گزینیم که از نظر خودمان بهتر است و مشتری را در نظر نمی گیریم! این دلیل اصلی شکست بسیاری از کمپین های تبلیغاتی در ایران و رویگردانی بازار از  ماست !.

" بخشی از صحبت های من در پنل تخصصی مارکتینگ و رسانه و تاثیر آن در صنعت خرده فروشی #ایران_ریتیل_شو"

 

دلیل اصلی شکست کمپین های تبلیغاتی

ما انسانیم و در مقابل یکدیگر مسئولیم!

رقبایتان را به درستی تحلیل کنید !

های ,کمپین ,مشتری ,تبلیغاتی ,کنیم ,خودمان ,می کنیم ,کمپین های ,های تبلیغاتی ,دلیل اصلی ,مشتری را

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بیمه معلم نمایندگی سمیعی کد 4186