همیشه کالاها و خدمات شما با رقیب تان مقایسه می شود. بنابراین شما باید اطلاعات مفیدی در مورد رقبایتان کسب کنید تا بتوانید تحلیل مناسبی از رقیب داشته باشید. در دنیای امروز شدت رقابت بسیار زیاد است بنابراین اگر تحلیل شما از رقیبتان به دقت صورت نگیرد، می توان گفت احتمال بسیار زیادی وجود دارد که در مسیر کسب و کارتان با بحران جذب، حفظ و رضایت مشتری مواجه شوید. .
دلیل اصلی شکست کمپین های تبلیغاتی
تحلیل ,کسب ,بنابراین ,رقبایتان ,رقیب ,مسیر ,بسیار زیادی ,احتمال بسیار ,گفت احتمال ,زیادی وجود ,وجود دارد
درباره این سایت