محل تبلیغات شما

 

برای حل بسیاری از بحران هخا باید زاویه دید را تغییر داد ، حتی کمی باید فاصه گرفت تا بتوان بهتر دید.

اگر مدادی بیش از حد به چشمان تان نزدیک شود هم ابعاد مداد را نخواهید دید و هم ترس از ورود آن به چشم مانع از تمرکز روی مداد می شود.

غرق شدن بش از حد در بحران های زندگی و کسب وکار می تواند همین عارضه را برایتان ایجاد کند. به جای تمرکز بیش از حد بر بحران کرونا شما باشد کمی دورتر به آن نگاه کنید! باید بتوانید کل ابعاد آن را ببینید و تحلیل کنید . آنگاه می توانید انتظار داشته باشید که راهکار موثرتری را برای دوران بعد از کرونا خلق نمایید .

یادتان نرود بعد از کرونا هیچوقت ما به روال عادی کسب و کار که قبلا وجود داشت برنخواهیم گشی! چرا که خیلی از چیزها تغییر کرده است و دیگر حتی انسان ها شبیه به قبل نخواهند بود.

از امروز تغییرات کسب و کار ، مردم و بازارتان را علمی بررسی کنید تا بتوانید فردای بهتری بعد از عبور بحران کرونا برای خود و کسب و کارتان خلق کنید.

دلیل اصلی شکست کمپین های تبلیغاتی

ما انسانیم و در مقابل یکدیگر مسئولیم!

رقبایتان را به درستی تحلیل کنید !

کسب ,کرونا ,بحران ,حد ,تغییر ,دید ,کسب و ,بعد از ,از حد ,و کار ,و کسب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شهید شاخص