خیلی وقت ها خودمان کاری می کنیم که بازار از ما روی برگرداند.
چرا که مشتری را نشناخته ایم و برای خودمان شروع به تولید محتوا می کنیم و کمپین های تبلیغاتی طراحی می کنیم.
برای انتقال پیام مان به مشتری ابزاری برمی گزینیم که از نظر خودمان بهتر است و مشتری را در نظر نمی گیریم! این دلیل اصلی شکست بسیاری از کمپین های تبلیغاتی در ایران و رویگردانی بازار از ماست !.
" بخشی از صحبت های من در پنل تخصصی مارکتینگ و رسانه و تاثیر آن در صنعت خرده فروشی #ایران_ریتیل_شو"
دلیل اصلی شکست کمپین های تبلیغاتی
های ,کمپین ,مشتری ,تبلیغاتی ,کنیم ,خودمان ,می کنیم ,کمپین های ,های تبلیغاتی ,دلیل اصلی ,مشتری را
درباره این سایت